wtorek, 4 marca 2014

Owczarek podhalański - MIOT M - MOJMIR

 polish tatra puppy
MOJMIR Buschwinkel - bardzo odważny, niezwykle zrównoważony o wspaniałym charakterze piesek. Dzisiaj mieszka już w nowym domu pod Gdańskiem. Jego panem został  Witek. Mojmir był prezentem walentynkowym  od rodziców dla Witka.  To czerwone na zdjęciu pod brodą pieska to jest pluszowe serduszko. Nie tylko przypomina o miłości rodziców do Witka, ale również na za zadanie odpędzać od pieska złe spojrzenia zazdrośników :)


MOJMIR Buschwinkel - is a very brave, very balanced dog with a great character. Today, he is already living in his new home near Gdansk. His master is Witek. Mojmir was a Valentine gift for Witek from his parents. The red in the picture under the dog's chin is a plush heart. It not only recalls the love of the parents for Witek, but it is also a good luck charm. The dog looks jealous :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz